joi, 14 ianuarie 2010

Ne pregatim sa ne placa ceea ce facem

Am luat o pauza de la postat. Proasta idee.
Oricum am revenit si de acum inainte o sa fim mult mai interactivi.

Dupa lungi cercetari care au fost scurte si multe conversatii cu diferiti oameni care fac diferite evenimente am ajuns la o concluzie:

TIMISOARA sta prost cu PARTICIPAREA in general.
Adica TINERII, mai ales, nu sunt foarte entuziasti de faptul ca traiesc si nu pun deloc pret pe propria lor persoana. Concret
NU CITESC
NU SE IMPLICA
NU SE INFORMEAZA
NU MERG LA EVENIMENTE CULTURALE

Si cum multe orase dinspre est de noi ne iau la capitolul acesta si cum vrem sa se faca din ce in ce mai multe evenimente la care sa MERGEM, o mana de oameni s-au adunat si au pus-o de o campanie.

CAP - Campanie AntiProstie - O campanie cu CAP.
Am creat deja mesajele campaniei, formatul si evenimentele.
Lansarea oficiala va fi candva (in Romania depinde de cati bani faci rost in general ca sa poti spune o data de lansare), dar pana atunci o sa va tinem la curent cu ce se intampla.

Sper sa avem cat mai multi sustinatori si sa reusim sa facem ceva cu creierul nostru.

2 comentarii:

  1. Sunt doar curios daca asa vi se pare voua (ca cei din jurul vostru sunt prosti si nu se implica, nu citesc nu bla bla bla) sau va bazati pe niste studii, statistici etc. cand spuneti asta? Eu m-am saturat sa tot aud ca tinerii nu se implica, nu le pasa, nu nu nu. Eu zic ca da da da. Suna ca 'nu mai e ca pe vremuri...'. ce mama naibii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Count me in! Timisoara trebuie sa arate ca este fruntea...nu doar sa afirme asta :D

    RăspundețiȘtergere